HTML

Grafoman

Az élet hétköznapi és nem mindennapi dolgai, úgy, ahogy én látom.

Friss topikok

  • szegedi_kozlekedes: Ugyan nem ide tartozik, de talán érdekel más véleménye is Paciról: logout.hu/iras/birodalmi_roham... (2009.03.15. 19:43) nagy utazás
  • szegedi_kozlekedes: igen, egyeseknek tényleg sok idejük van, főleg ha a szakdogát írják:P jó kis post lett, még ilyen... (2009.02.24. 14:36)
  • szegedi_kozlekedes: Új bejegyzést!Új bejegyzést! :) Még kér a nép:D (2009.02.24. 11:29) no title
  • szegedi_kozlekedes: Éjjen!!! Puszi, Tamás voltam :D (2009.02.20. 15:30) jó hír
  • MARCi: ajánlom még a Kristó-Kubinyi féle törikönyvet is:D (2008.11.08. 17:06) lustaság vs. kötelességek

Linkblog

2009.02.20. 15:47 Jesamine

no title

Üdv!

A mai napon bár még el sem telt az egész, elég sok benyomás ért. Ezeknek csak egy része volt pozitív, sajnos. Tulajdonképpen ma is azzal szembesültem, hogy milyen sok ostoba ember kerül olyan helyzetbe, hogy "hallassa a hangját".
A TIKben mentem épp a ruhatár felé, ám útközben, mint rendesen, most is megnéztem a hírdetőtáblára kitűzött plakátokat. Na, az egyiknél nem akartam hinni a szememnek...egy földrajzos bulira invitáló plakáton ugyanis megbotránkoztató kép volt. Azért, hogy senki oldalát ne furdalja a kíváncsiság, leírom: két (alig)bikinis nő csókolózott a plakát sarkán levő képen, ráadásul, az egyiknek még angyalszárnyakat is adott a "nagyszerű művész". Hát, én ezen kiakadtam. Egy dolog, hogy ma szabdság van, meg joga van mindenkinek a devianciához mindenben, például a szexualitásban is, de azért ez így, enyhén sok volt. Elsősorban is azért, mert semmi joga nincs senkinek pl rámerőltetni az ilyen abnormáis viselkedést, vagy annak láványát. Tölem akárki lehet buzi, csak ne ossza meg velem, hogy az, pláne ne mutogassa.
Másrészt nem éretem, hogy miért kell egy bulit-főleg földrajzosat, akik valljuk be, nem a legvadabb emberek, legalábbis nekem em az él a fejemben, hogy ők olyan azta de vagány, és szabatos emberkék, persze lehet, hogy tévedek - szóval mirt így kell reklámozni? Már senkit nem érdekel, hogy jó-e a zene, vagy a társaság, csak az, hogy minnél inkább eltérjenek a normáktól? És ha már ilyen nagyon vagány dolog homokosnak lenni, miért nem két pasi smárol a képen? Csak nem azért, mert azt elutasítanák a nagyon vagány fiúkák, akik műnőket muogató újság(?)on nőttek fel, amiben azt hitették el velük, hogy ez nem undorító. Szerintem, ha most azt mondanák, magukból kifordulva a nők, hogy: "menjetek a francba, férfiak" és mindenki tényleg leszbikus lenne, akkor már nem lenne ez ekkora poén...Mázli, hogy a legtöbb nő még normális, az ösztönei se fordultak ki magukból.
Végül, amit még nem értek, az az, hogy azért ilyesmit miért engednek meg az egyetemen? Mert akármilyen felnőttnek kezelik a hallgatókat, meg akármilyen önkormányzatiság van, azért ez mégiscsak egy hivatalos intézmény, ami, ha minden igaz, akkor a leendő értelmiséget kellene, hogy kinevelje. Az értelmiség, pedig bizony felelős a társadalom NORMÁLIS működéséért. De sajnos azzal kell szembesüljünk, hogy ebben a tömegoktatásban, nem az valósul meg, hogy egyre többen részesülnek a tudásból, s kapnak egy magasabb műveltséget, csupán egy csomó lusta ember kap pár évet, ahelyett, hogy akkor elmenne melózni, s semmivel nem lesznek többek, mint voltak, max. pár százezres hiteltartozással.

De persze, lehet, hogy én vagyok túlérzékeny, s mint leendő társadalomtudományokkal foglalkozónak, elég lenne megfigyelnem a jelenségeket, s nem alkotni értékítéletet. De ez nehéz akkor, mikor látja az ember, miként húzzák le egyes oda nem való alakok a többieket.

J.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://grafoman.blog.hu/api/trackback/id/tr24955008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegedi_kozlekedes 2009.02.24. 11:29:29

Új bejegyzést!Új bejegyzést! :) Még kér a nép:D
süti beállítások módosítása