HTML

Grafoman

Az élet hétköznapi és nem mindennapi dolgai, úgy, ahogy én látom.

Friss topikok

  • szegedi_kozlekedes: Ugyan nem ide tartozik, de talán érdekel más véleménye is Paciról: logout.hu/iras/birodalmi_roham... (2009.03.15. 19:43) nagy utazás
  • szegedi_kozlekedes: igen, egyeseknek tényleg sok idejük van, főleg ha a szakdogát írják:P jó kis post lett, még ilyen... (2009.02.24. 14:36)
  • szegedi_kozlekedes: Új bejegyzést!Új bejegyzést! :) Még kér a nép:D (2009.02.24. 11:29) no title
  • szegedi_kozlekedes: Éjjen!!! Puszi, Tamás voltam :D (2009.02.20. 15:30) jó hír
  • MARCi: ajánlom még a Kristó-Kubinyi féle törikönyvet is:D (2008.11.08. 17:06) lustaság vs. kötelességek

Linkblog

2009.02.24. 13:34 Jesamine

Üdv!

Most nézem, hogy egyeseknek de sok idejük van, hogy egész nap a neten lógjanak...:P

A mai napom elég gyatrán indult, lévén, hogy akármennyire is igyekeztem megelőzni, csak sikerült megfáznom. Már este se éreztem magam túl jól, de hajnalra már nagyon megfájdult a torkom, meg olyan gyengén is éreztem magam. Reggel be is nyomtam vagy fél liter forró teát, de leginkább a csokisparány adott némi kis energiát. Nagyon remélem, hogy gyorsan túl leszek ezen a megfázósdin, hiszen irtó sok a dolgom. Holnap például jelmezbálba vagyok hivatalos, amire nagy gondolkozások árán sikerült kitalálni, hogy mit is öltsek magamra. Na, kitalálja valaki? Najó, ha szabad a gazda, akkor megmondom: kalóz leszek:D nagyon királyul kitaláltam, hogy mi mindent aggatok magamra, ha minden igaz, még ilyen szemtakaró micsodát is fabrikálok majd magamnak. Persze ahhoz, hogy jó legyen a mulatság kell más is a jó jelmezen kívül, de remélem, hogy minden adott lesz. :) Csütörtökön pedig torkos/zabálócsütörtök alkalmából megyünk az én Egyetlenemmel cukrászdázni, estére meg az itteni szépen felújított törökfürdőbe, ahol remélem, jól fogunk szórakozni!;)

Visszatérve, hogy megemlítettem, csütörtök torkosságát. Nem tudom, hogy ez mennyire elterjedt, de azért elmondom, hogy kicsit okítsam a népet: ez a nap zárja le végleg a farsang időszakát, ami persze igazából már ma, azaz húshagyó kedden véget ér. Húshagyó keddet, és az azt megelőző hétfőt, és vasárnapot szokás a farsang farkának nevezni mellesleg. Szóval holnap hivatalosan hamvazó szerda lesz, amivel elkezdődik a húsvétot megelőző nagybőjt időszaka. Ekkor nem illdomos már mulatozni, meg sokat enni, (úgyhogy most én kivételesen szabályszegő leszek ezzel az egyetemi farsangolással...) de mivel ilyenkor hagyományosan sok ételt készítettek, mindig maradt még, amit azon a bizoyos zabáló csütörtökön fogyasztottak el, hiszen kár lett volna veszni hagyni. Na, mostmár remélem, hogy mindenki kiokult, miért is nevezik így a napokat.

A buszon ma megint elhültem. Az egyik általános iskolánál-persze nem ez a legelitebb a városban - felszállt egy csapat, maximum heteidkes, azaz 13 éves kislány. Amin már először szörnyülködtem, hogy úgy voltak felöltözve, mintha legalább 17 évesek lettek volna: csípőnadrág, csizma, műköröm, stb. Egyiküknek még a dereka is kint volt-nagyon vagány így 0 fok körül. Ja, és persze full smink volt az arcukon-mennyi idejük van ezekenek a lányoknak... De ami főleg gáz szerintem, hogy kettő is magyarázott valamit a beszélgetés közben, hogy a VOLT-pasija így, meg úgy. Persze, változik a világ, de szerintem az nem normális, ha valaki, már 10-12 évesen pasizik/csajozik. Lehet, hogy maradi vagyok, de akkoris. Mit fog csinálni 20-25 évesen, ha már most mindent kipróbál? Szóval szerintem ez nem jó irány, és az a baj, hogy senki nem is érzékelteti velük, hogy ezt nem így kéne. Persze erre példa a múlt szombati buli is. Egyetemi klubba mentem a párommal, hogy szórakozzak egy jót, kieresszem a gőzt, de alig fértünk a sok kis pisistől. Ami elég zavaró volt, de olyan sokan voltak, hogy nem is lehetett őket kinézni a helyről. Úgyhogy remélem, szerdán nem kell majd ilyenek miatt mérgelődnöm.

Mára ennyit, mert tényleg írnom kell a referátumom, aztán meg menni órára.

J.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://grafoman.blog.hu/api/trackback/id/tr60962929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegedi_kozlekedes 2009.02.24. 14:36:51

igen, egyeseknek tényleg sok idejük van, főleg ha a szakdogát írják:P

jó kis post lett, még ilyeneket!!! :D
süti beállítások módosítása